Jak zbudować followersów na Instagramie: Przewodnik dla początkujących‍Instagram jest piątą najczęściej odwiedzaną siecią społecznościową na świecie, szczycącą się imponującą liczbą 700 milionów miesięcznych aktywnych użytkowników. Jeśli jeszcze nie jesteś na nim, teraz jest czas, aby dołączyć do plemienia Insta. Dlaczego? Ponieważ Instagram stał się jednym z najlepszych miejsc do znalezienia i śledzenia świetnych firm. Dzięki dużej koncentracji wizualnych postów, marki mogą łatwo wyróżnić się na tle konkurencji. W rzeczywistości wiele firm używa Instagrama jako głównego kanału do przyciągania klientów i napędzania sprzedaży za pomocą samych obrazów. Jeśli myślisz o budowaniu followersów na Instagramie lub po prostu chcesz dowiedzieć się, jak, abyś mógł to zrobić lepiej następnym razem, czytaj dalej, aby uzyskać nasze wskazówki i wskazówki dotyczące budowania followersów na Instagramie jako firma lub marka.

Czym jest Instagram?

Instagram to platforma mediów społecznościowych, która umożliwia użytkownikom zamieszczanie 15-sekundowych filmów i 30-sekundowych zdjęć. Zdjęcia można edytować za pomocą tekstu i kolorowych filtrów, co ułatwia firmom zmianę treści wizualnych w zależności od potrzeb marketingowych. Filmy wideo są również ogromną częścią Instagrama, a ich długość może wynosić nawet godzinę. Treści wizualne są znacznie bardziej angażujące niż zwykły tekst i jest to jeden z głównych powodów, dla których Instagram stał się tak popularny. Instagram ma również wbudowany "kanał", który wyświetla obrazy i filmy w porządku chronologicznym na podstawie tego, kiedy post został utworzony. Użytkownicy mogą śledzić konta innych osób, a ich posty pojawią się w pasie dla wszystkich ich zwolenników, aby zobaczyć. Śledzenie kont to świetny sposób, aby być na bieżąco z ulubionymi markami, uczyć się nowych rzeczy i szukać inspiracji.

Zbuduj solidne podstawy

Zanim zaczniesz rzucać zdjęcia i hashtagi jak dziki ogień, powinieneś zacząć od solidnych podstaw. Instagram, jak każda inna platforma mediów społecznościowych, jest o jakości nad ilością. Po pierwsze, musisz upewnić się, że masz odpowiedni typ konta. Jeśli otwierasz nowe konto, będziesz chciał utworzyć konto biznesowe zamiast konta osobistego. Pozwoli Ci to na śledzenie wzrostu konta, mierzenie zaangażowania i dostęp do kilku innych pomocnych narzędzi. Powinieneś również ustalić cele i stworzyć strategię mediów społecznościowych. Co próbujesz osiągnąć za pomocą swojego konta? Czy próbujesz napędzić więcej ruchu do swojej witryny? Czy próbujesz zwiększyć świadomość marki? Jakie są najlepsze sposoby, aby spełnić swoje cele? Kiedy masz już solidne podstawy, będziesz w stanie rozwijać swój Instagram following bardziej efektywnie i z dużo mniejszym stresem.